»Duševne stiske oškodovancev so velike, veliko je žalostnih zgodb in kot pravijo ljudje, so imeli takoj po poplavah več optimizma, kot ga imajo danes.«
»Že prvi dan po poplavi smo bili odločeni, da podjetje saniramo, predvsem zaradi odgovornosti do naših zaposlenih, ki so tudi sami imeli velike izgube v poplavah, in kupcev. Mi smo visoko robotizirano in tehnološko napredno podjetje, imamo več kot 80-odstotni tržni delež v evropski avtomobilski industriji. Sanacija podjetja bo zelo dolga.«
»Pri nas doma smo imeli veliko srečo, pomagali pa smo drugim.«
»Ko jih je oškodovanec izročil, so storilci s kraja zbežali.«
»Nekatere gredo v pravo smer, pri nekaterih imamo malo težav, ampak verjamem, da nam bo uspelo.«
»Stiske ljudi so tudi nekaj mesecev po poplavah še vedno velike.«
»Vsi se trudimo in delamo. Nobeden nima posebne vloge, vsi delamo vse.«
»Telefon je pripadal oškodovancu.«
»Kot kaže, so razmere na Dravi dokaj umirjene. Reka še poplavlja, ima velik pretok, a je stabilen.«
»Če ne bi imeli srca in prijateljev ter vseh ljudi, ki nas bodrijo, da se jim 'lušta' naših pic, najbrž ne bi začenjali na novo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju